HURO SPORTTOURISM

Szentes Város Sportturisztikai Projektje: HURO 1101/172/2.1.3

Kategória

 RSS hírek a Szentes.hu-ról

Klauzál óvoda DAOP

Építési szabályzat

IVS

Renergy

Ipari Park fejlesztése

DAOP-1.1.1/A_2-09-2010-0001

Norvég projekt

HURO – HELP projekt

HURO 1001/030/2.4.2.

HURO/1001/226/2.1.2

A projekt kódja: HURO/1001/226/2.1.2

“Éjjeli menedék” bővítése

TIOP-3.4.2-11/1-2012-0111


ÜGYINTÉZÉS

A Polgármesteri Hivatal Közigazgatási Osztálya széleskörű tevékenysége miatt kikerülhetetlen minden állampolgár számára. A születés, a személyi igazolvány, a jogosítvány, az útlevél, a vállalkozói igazolvány, a birtokvédelem és még sorolhatnám – hivatalos ügyei mind nálunk intézhetőek. Szeretnénk az Önök számára könnyebbé, gyorsabbá, emberközpontúvá tenni az ügyintézést, ugyanakkor szeretnénk munkánkat egy kicsit megmutatni a város lakosságának. Az „ÖN HIVATALA” internetes szolgáltatás célja, hogy ügyfeleinknek tájékozódás céljából ne kelljen befáradniuk az ügyintézőhöz, saját ügyében mindenki legyen tájékozott, felkészült. Azt szeretnénk elérni, hogy minél több ügyben csak egyszer, a tényleges ügyintézéskor jöjjön be az ügyfél vagy képviselője a hivatalba. Ne érjen senkit kellemetlen meglepetés, ha egy ügyben illetéket kell fizetni; egyszerre hozzák be a bemutatandó, csatolandó iratokat, tudják, milyen kérdésekre számítsanak, mennyi az ügyintézési idő. Szeretnénk, ha bizalommal fordulnának hozzánk ügyeikkel és igyekszünk e bizalmat kiérdemelni.
Úgy gondoljuk, ha az ügyintézés körülményeit, módját, saját lehetőségeiket ismerik, tudják, kihez, mikor fordulhatnak, nem jönnek majd fenntartással az „arctalan hivatalba”. Könnyebb lesz a mi munkánk is, hiszen felkészült, tájékozott, céltudatos emberekkel dolgozhatunk együtt.
Ez még nem a papír nélküli, internetes ügyintézés, de annak előszobája.
Szeretném felhívni két dologra a figyelmüket a még zavartalanabb együttműködés érdekében. Az európai minőségű ügyintézés egyáltalán nem jelenti azt, hogy egy-egy ügy kapcsán kevesebb bizonyítékra, igazolásra van szükség. Az ügymenet csak akkor lesz gyorsabb, ha minden szükséges adatot, okiratot, bizonyítékot magukkal hoznak, összegyűjtenek. A minőségi ügyintézés nem tűr lazaságot, könnyelműséget egyik fél részéről sem.
Tájékoztatom Önöket arról is, hogy az „ÖN HIVATALA” csak az átlagos, szabályos, leggyakoribb ügyfajták intézéséhez nyújt tejes körű segítséget. Mindig adódnak azonban egyedi, nem besorolható, bonyolult ügyek. Ilyen esetekben is használható tájékoztatónk, hiszen látható, hogy mikor, kihez lehet fordulni különleges problémákkal, érdeklődjenek telefonon vagy személyesen.
Az „ÖN HIVATALA” alakítható, fejleszthető. Most azokat a tudnivalókat tartalmazza, amelyek tapasztalataink szerint a legszükségesebbek ahhoz, hogy jobbá, könnyebbé váljon az ügyintézés. Kérem, ha szolgáltatásunk igénybevétele során javítani, kiegészíteni szeretnének, vagy úgy látják, átalakítva jobban tudnák használni, kérem, jelezzék szóban, írásban vagy akár az interneten.

  • Elektronikus ügyintézés
  • Közigazgatási Iroda
  • Adóiroda
  • Szociális Iroda
  • Műszaki Iroda