Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Kétszeres városmarketing gyémánt védjegy Szentes városának

Kétszeres városmarketing gyémánt védjegy Szentes városának
Kétszeres városmarketing gyémánt védjegy Szentes városának

2015. május 28-án került sor az első Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, és értékelésére. Összesen a 6 kategóriában meghirdetett pályázatra 66 nevezés érkezett 36 várostól. Idén a rendezvény-esemény kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 24 nevezés érkezett.

Szentes városa három kategóriában nyújtotta be pályázatát. Ezek:

1. „Valahol valaki mindig szentesi” – avagy a városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények kategóriája (Indirekt marketing)

2. Szentes él, Szentes szép, Szentes lép… – avagy Városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai kategória

3. Szabadság, Szentes, Szeretem… – arculattervezés kategória

Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését.

A közel 20 tagú zsűri összesített eredménye jelentette a gyémántminősítést. Szentes városa két gyémántot is kapott a „Valahol valaki mindig szentesi” illetve a „Szentes él, Szentes szép, Szentes lép…” elnevezésű pályázataiért.

Az első pályázat bemutatta azokat a személyeket, akik szentes szülötteként, vagy a városban tanulva sikeres és ismert közéleti személyként promótálják a város jó hírnevét. Emellett olyan egyesületeket, alapítványokat, akik munkájukkal méltán hívták fel figyelmüket magukra és ez által Szentesre.

A második pályázat a tavaly lezárult városközpont rehabilitációhoz csatlakozott. Bemutatta azokat a rendezvényeket, melyeket helyi csoportok szerveztek a megújult részeken annak érdekében, hogy a helyiek szintén magukénak érezzék a megújult várost.

– A városnak és számomra is elismerést jelent a minősítés, hiszen olyan településeket előztünk meg, mint Szeged, Hajdúszoboszló, Debrecen, Dunaújváros, Veszprém, Sopron vagy Budaörs. Külön öröm, hogy a Magyar Marketing Szövetség szakmai térképére is felkerült városunk neve, és hogy mintaként szolgál tevékenységünk más települések előtt. A díjjal jár majd a Magyar Marketing Szövetség lógójának egy éves használata, amely védjegy és garancia tevékenységünk szakmaiságát illetően. Továbbá meghívásokat kapunk az országszerte rendezésre kerülő szakmai találkozókra, rendezvényekre – mondta Torday Henrietta, a város marketing referense.