Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

(Deutsch) Okmányirodai szolgáltatások bővülése

Sorry, this entry is only available in German, American English and Hungarian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in one of the available alternative languages. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az elmúlt héttől új szolgáltatást vezetett be az okmányirodákban. Az ügyfelek SMS-ben és e-mailben is kaphatnak értesítést az igényelt okmányaik (személyazonosító igazolvány, útlevél és vezetői engedély) megérkezéséről, illetve postára adásának napjáról.

A szolgáltatás keretében az ügyfél ilyen irányú kérésére, az okmány igénylésekor az általa megadott mobiltelefon, illetve e-mail elérhetőségére automatikus értesítést kap arról, hogy okmánya postázásra, illetve okmányirodai átvétel választása esetén az okmányirodába bevételezésre került. Amennyiben az ügyfél mobiltelefonszámát és e-mail címét is megadja, mindkét elérhetőségére megkapja az értesítést. Az ügyfél elérhetőségi adatait a kérelem felvétele során szükséges a szakrendszerben rögzíteni.

Kérjük, a személyazonosító igazolványt, útlevelet illetve vezetői engedélyt igénylő ügyfeleket, hogy minél többen vegyék igénybe ezt a szolgáltatási lehetőséget.

Polgármesteri Hivatal Okmányiroda