Webkamera

Web kamera

Web kamera

Kossuth tér web kamera

Strand

Kategóriák

Fotók Szentesről

dsc_4458

 RSS hírek a Szentes.hu-ról

Klauzál óvoda DAOP

Építési szabályzat

IVS



Haláleset anyakönyvezése

Az anyakönyvezés hivatalból történik.

Az anyakönyvezést az elhunyt családtagja vagy személyesen, vagy megbízás útján – temetkezési vállalakozón keresztül – kezdeményezi, annak a településnek az Anyakönyvi Hivatalánál, ahol a haláleset történt.

Szükséges dokumentumok:

  • a haláleset bejelentéséről készült jegyzőkönyv,
  • halottvizsgálati bizonyítvány (kórház vagy háziorvos állítja ki),
  • az elhunyt személyazonosító igazolványa (ha van, lakcímkártya is),
  • születési anyakönyvi kivonat (ha az elhunyt nem helyben született),
  • házas családi állapotúaknál házassági anyakönyvi kivonat (ha az elhunyt nem helyben kötött házasságot).

Az eljárás illetékmentes.

Az ügyintézés ideje: kb. 20 perc

Az eljárás jogi alapjai:

  • 2002. évi XLV. törvény az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről
  • 6/2003. (III.7.) BM rendelet a végrehajtásról

Az ügyintézés helye: 6600 Szentes, Kossuth tér 6., Anyakönyvi Hivatal

  • földszint 102. számú szoba: Szabóné Lucz Margit vezető-főtanácsos (Tel.: 63/410-370)
  • földszint 103. számú szoba: Lászlóné Üveges Erika vezető-tanácsos (Tel.: 63/510-321)

Ügyfélfogadási idő: hétfőtől csütörtökig 7.30 – 16.00-ig , pénteken 7.30 – 12.00-ig